fredag den 18. oktober 2013

mig-mig-mig


Camille Milk Stewart-Bermann. 

Og det er mig-mig-mig.
Jeg hedder Stewart efter Konens skotske del af familien og Bermann efter min tyske del af familien. Det var nærliggende at slå navnene sammen da vi skulle giftes, da vi gerne ville have det samme efternavn, men ingen af os ville eftergive vores.

MILK er et efternavn som jeg købte mig til efter jeg havde set filmen om HARVEY MILK . Han døde sidst i 70érne, efter han som homoseksuel politikker i San Francisco, kæmpede for rettigheder for homoseksuelle.
Han døde alt for ung, af et attentat mod ham som person og det han kæmpede for. Jeg så filmen der er lavet over hans kamp og hans liv og besluttede mig for at det navn MÅTTE jeg bare bære. Jeg købte navnet og er den eneste i DK som bærer navnet, med så fin en historie og er stolt af det.

Filmen kan du købe HER


Jeg er først i 40érne og har det egentlig fint nok med det.

Jeg er uddannet pædagog og friluftsvejleder.
Jeg har arbejdet inden for mange områder i pædagogfaget og jeg elsker mit erhverv.
Som friluftsvejleder har jeg guidet unge i oplevelser i fx Wales og Grønland, det har været spændende, men med tiden er min røv blevet lidt tungere og jeg er blevet lidt mere kulsk og har fået overfølsomhed overfor vabler med vabler indenunder. Så derfor set min røv ikke længere i en klatresele, eller i en sovepose på Indlandsisen, eller i et par meget slidte vandrestøvler. I dag befinder jeg mig bedre i et par Dr. Martinstøvler med børn i skoven, for at opleve at vi flyver rundt i universet som små prinser og prinsesser...

Mit "hood" er Aalborg lige nu, men hvem hed hvad det senere bliver?
Jeg lider af kærlighed til dyr, hvilket gør at vi har to katte og en hund. Derfor skal du ikke kommer hertil, hvis du søger fred og ro.
----------
Her må der komme en rettelse:
Vi bor ikke længere i Aalborg, men i Stavanger i Norge.
Vi er flyttet til Stavanger, for første og fremmest, at få bedre arbejdsforhold og løn som pædagoger. Dernæst fordi vi gerne vil opleve nyt og vi synes Norge er et smukt land. 
Stavanger er vores nye EVENTYR...
---------

Jeg er kone til min kone og jeg elsker det.
Sammen har vi tre temmelig store børn, som har godt gang i deres liv, men nødvendigvis ikke sammen med os altid.

Jeg har lavet denne blog fordi jeg elsker at blive set og ganske enkelt næsten ikke kan få nok af det.....og får jeg nok af det, ja så slukker jeg bare for nettet.


Jeg er HOMO...


HOMO synes jeg egentlig er et ret fedt ord. Eller VI er homoer, altså jeg er jo gift med min kone, så vi må være HOMOer.

Jeg elsker at være gift med min kone og har haft det super nemt med at spinge ind i HOMOland. Det har alle ikke, det ved jeg godt. For mig tror jeg det hjalp meget og gør stadigvæk at jeg er meget åben omkring det.

Det jeg vil her, er at jeg vil tilbyde dig at du kan skrive til mig, hvis du tumler med noget ift det at være HOMO...

Email: camille.milk@me.com



10 kommentarer:

  1. Fedt fedt fedt at lære dig at kende - og læse din historie!

    Lisa // Lille Lisas Univers

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme Lisa. Tak fordi du gad og at du lagde en kommentar, det er guld værd, når man er ny blogger ;-)

      Kh Camille.

      Slet
  2. Det var så lidt - det tager jo ikke lang tid, men betyder alverden - kender det selv. Dog er jeg alligevel en dør til at få lagt kommentarer hos folk.
    Hyggeligt med en blog også, jeg følger dig jo på Instagram - men der er altså også bare noget mere hyggeligt og dybdegående ved en blog.

    Kh Lisa // Lille Lisas Univers

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Lisa, jeg kunne godt kende dig fra IG ;-). Ja på blog får man meget mere af hinanden ikk. Det er dejligt at have et sted hvor der er tid og plads til lidt mere.

      Kh Camille.

      Slet
  3. Dejligt personligt indlæg! Elsker historien om dit Milk efternavn og elsker den film!
    Kh Ulla.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ulla.

      Ja, den film er svær ikke at holde af, jeg gik så lige et skridt længere ;-)

      Kh Camille.

      Slet
  4. At have læst det her, gør dig bare endnu mere skøn! Tillykke med dig og tillykke med konen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Karina og tak.Ja hende konen er jeg ret godt tilfreds med ;-)

      Kh Camille.

      Slet
  5. Jeg må da også hellere give dig lidt ros med på vejen også :) (har lige gjort det under et andet indlæg, men ros skader jo aldrig:)) Sys det er overordentlig god stil, at købe et nyt navn fordi man elsker hvad det står for - sejt! Hvis du er til den lidt mere børnede side af homo-livet så kig gerne forbi mine helt nye og spæde blog, hvis du har lidt tid der skal fordrives :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Katrine.

      Tak for dine søde ord….nu er jeg også med hos dig ;-)

      Kh Camille.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...