torsdag den 17. oktober 2013

Soveværelset...kik ind.

Egentlig startede det bare med at jeg lige ville skifte sengetøj. Så var der jo lige de der to sættekasser, som jeg havde købt. Måske kunne de egentlig hænge i soveværelset, hvis lige jeg flyttede sengen og tog verdenskortet ned fra væggen....ja, og så at min far gad komme og bore to nye huller til sengelamperne. Det gad min far godt, så nu var det bare at komme igang. Efter min mor og jeg havde diskuteret temmelig længe, om nu også de hang lige de sengelamper, ja så var resultatet færdig og her er det......jeg skal forresten have skiftet toiletrulle, hvad mon det kan føre til.








--------------
TRIP TRAP har lavet Aalborg rådhus, hvor vi blev gift, så det måtte vi da bare have.



--------------
Disse to damer sad oven på vores bryllupskage. Kagen og figuren fik vi af Konens søstre...hvor genialt.


----------------
Disse to foto´s har vi købt i Berlin. Billedet til venstre er taget i det hood, hvor vi plejer at bo, når vi er i Berlin. Det er fra Karl Marx álle som ligger i Fridrikshain i det gamle øst.
Billedet til højre tror jeg taler for sig selv.



-----------------
De næste billeder er fra NEW YORK fra før 9/11. Konen har taget billederne selv...









5 kommentarer:

  1. Gud hvor har i lækker smag.
    Er møg misundelig på de tintin figur!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Natanja det var sødt skrevet af :-)

      Mht Tintinfigurene, så kan de købes til ca 50,- kr pr stk. Det er en rammebutik her i Aalborg der har dem, men mon ikke også de kan fåes andre steder..

      Kh Camille.

      Slet
  2. Hold op, for et lækkert soveværelse!!!! Me like:):)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Elisabeth, husk billederne er redigeret ;-)

      Slet
  3. Ha ha ha, kender det godt! Min mand starter ofte med at gå en rundtur i lejligheden for at se hvad der er sket i dagens løb :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...